init: cannot open /proc/9xx/oom_adj

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 14 Maj 2009, 22:57:59 CEST

W dniu 14 maja 2009 22:37 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> rc.sysinit nie jest jakimś wyjątkowym procesem, to jedno z zadań
> nadzorowanych przez upstart, nie można wyjątkowo w nim zignorować
> braku oom_adj. W przypadku innych procesów konfiguracja oom-killera
> może być dość istotna.

No tak, ale gdzieś szukanie tego oom_adj jest wpisane, więc dla
rc.sysinit można by info o tym wywalić na /dev/drzewo. Oczywiście to
jest tylko kosmetyka, ale taka kosmetyka dobrze wpływa na "overall
feeling about an OS". I nie trzeba będzie za tydzień innej osobie
tłumaczyć czemu/po co/dlaczego (temat o tym był już parę razy
przerabiany, jak nie tu to na forum widziałem) to wyskakuje.

But then again, I'm using SysVinit and (I'm) happy about it.