Proszę o wyrzucenie nowego glibc z th-te st

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Wto, 19 Maj 2009, 12:10:29 CEST

19/5/2009, "Przemysław Gierski" <pgierski w o2.pl> napisał/a:

>Witam.
>Nowe glibc z th-test nie działa poprawnie.
>
>Po upgrade mojego pld miałem niezłe problemy z zalogowaniem się, po
>prostu podczas autoryzacji leciał Segmentation fault.

ktos moze zerknac w logi z buildu glibca?
nowy ma taki ficzer, ze jak wykryje obsluge AT_RANDOM
w naglowkach kernela 2.6.29, to proba odpalenia takiego
glibca na starszym jajku konczy sie wylotem.
teoretycznie mamy w specu glibca jakis min-kernel
na poziomie wczesnego 2.6, ale trzeba sie upewnic,
czy aby napewno dziala to wciaz tak jak chcemy ;)