Proszę o wyrzucenie nowego glibc z th-test

WK w.kier w farba.eu.org
Wto, 19 Maj 2009, 21:31:35 CEST

Wiadomość od Bartosz Świątek:

> To gdzie wg Ciebie to powinno wyladowac by ktos mogl to testowac? W
> th-naprawde-really-really-test?
> Od tego jest th-test wlasnie. Jak chcesz stabilnosc to nie uzywaj th-test.

To nie jest niestabilność.
To jest nieużywalność.
No to już przetestowane.
Można z czystym sumieniem wy...lić.

Uważam, że takie zaawansowanie ułomności jednak dyskwalifikuje.
Jak niby testować w tej sytuacji pozostałe mnogoszabanaście pakietów?
--
WK