Proszę o wyrzucenie nowego glibc z th-test

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Czw, 21 Maj 2009, 08:12:45 CEST

On Wednesday 20 of May 2009, Paweł Sikora wrote:

> nie sledzilem ostatnio irca, ale:
>
> /usr/include/linux/auxvec.h:
> #define AT_RANDOM 25 /* address of 16 random bytes */
>
> glibc-2.10.x zbudowany na takich naglowkach kernela
> moze powodowac gpf na kernelach < 2.6.29. pisano o tym
> na liscie glibc.

Co znaczy "może" ? Kiedy? Dlaczego nie zawsze? url do "pisania na liście
glibc" ?

Nagłówki nie mają znaczenia jeśli się podaje --enable-kernel=ver, a my to
robimy.

Więc proszę nie wprowadzać zamętu.