k3b i nedit - dwa problemy po ostatnum upgradzie

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 23 Maj 2009, 08:57:17 CEST

Witam.

Postanowiłem zainstalować sobie k3b (mam Gnome, ale akurat k3b jest fajny
i dzieci go lubią)...

Oczywiście pół systemu mi się zaktualizowało, z klawiaturą walczyłem
dość długo (chyba coś w zależnościach jest nie tak, upgrade
xorg-server nie pociągnął xorg-driver ale nie miałem czasu sprawdzać -
w każdym razie warto zwrócić na to uwagę), i mam teraz dwa małe
problemy.

K3b owszem startuje ale nie widzi żadnych napędów (a na 100% jeden w
kompie siedzi). Pewnie czegoś nie zainstalowałem (jakaś dobra dusza
podpowie czego?).

Ale o ile bez k3b da się żyć, o tyle z neditem jest sprawa ciekawsza.

Przy przewijaniu w górę kursorem lub myszką display kaszani się
totalnie - przy kursorze mam powieloną drugą widoczną linię na całym
oknie, przy myszce powielone kilka linii. Co ciekawsze - problem nie
występuje przy użyciu PgUp.

Ktoś coś na ten temat podpowie? Bo bez nedita to w ogóle życie mi
niemiłe (od ponad 10 lat go używam i się przyzwyczaiłem...)

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!