addusertogroup macro - kaszani, kiedy zduplikowane

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 26 Maj 2009, 19:34:20 CEST

2009/5/26 WK <w.kier w farba.eu.org>:
> Glen skopał mi tyłek, że mieszam w specu zamiast zameldować.
>
> Otóż dwukrotnie użyte macro %addusertogroup działa tak:
>
> wywołanie:
> %addusertogroup %{name} video
> %addusertogroup %{name} audio
>
> rezultat:
> quiet= /usr/lib/rpm/user_group.sh user addtogroup mythtv videoquiet=
> /usr/lib/rpm/user_group.sh user addtogroup mythtv audio

Rozwiązanie to pewnie zmiana definicji makra na:

%addusertogroup(q) quiet=%{-q:1} \
    /usr/lib/rpm/user_group.sh user addtogroup %* \
%{nil}

...tylko lista nie ta. Zgłaszaj na pld-devel-en albo w bugtrackerze.

--
Patryk Zawadzki