gparted podbicie

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Wto, 3 Lis 2009, 13:45:03 CET

> Oczywiscie mialo byc Krzysztofie i pld-linux.org

Dziękuję Panowie za głosy i zaufanie. Mam pewną grupę paczek którą
zamierzam się "opiekować". W wolnych chwilach dorzucę też coś nowego.

> Jak usuwasz patcha to nawet jeśli to jakiś banał czy
> "oczywista-oczywistość" napisz dwa słowa dlaczego.

OK, zakonotowałem sobie. Przyznam, że miałem nawet się o to zapytać,
dlaczego czasami pliki, w tym przypadku łata, nie leżą w CVS?
Dotyczyła ona przecież najnowszej wersji:

[dirdival w pld rpm]$ cvs get packages/gparted/gparted-desktop.patch
cvs server: warning: packages/gparted/gparted-desktop.patch is not
(any longer) pertinent

Sprawdziłem plik gparted.desktop desktop-file-validate. Nic nie
wypluł, polskie opisy były, dlatego skasowałem łatę. Ot i cała
tajemnica.

Pozdrawiam,
Krzysztof Goliński