Czemu tak: mc-4.7.0-0.5.i686 obsoleted by mc-4.6.2-5.i686?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 6 Lis 2009, 11:38:57 CET

On Fri, Nov 06, 2009 at 09:42:01 +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> Fixed.

Ale jeszcze not released.

> Ja to jestem w stanie zrozumieć. Funkcje z których akurat ja korzystam
> zostały nieco podrasowane, a te błędy aż tak mnie nie bolą.

Jest sporo irytujących rzeczy, np. pozmieniane definicje kolorów, błędy
w menu, zaznaczaniu blokowym, od 4.6.2 ciągnie się
http://www.midnight-commander.org/ticket/1585
Dużo wnętrzności mocno przerobili, sam zgłosiłem chyba ponad 30
ticketów, no i jakby nie patrzeć ciągle to są prereleasy.

Jeśli możesz go używać to bardzo dobrze - staraj się jeśli możesz
wyłapane błędy dorzucać, bo fajnych nowości rzeczywiście jest sporo i
czym prędzej doprowadzą go do porządku tym lepiej.
Ja długo czekałem na bookmarki w edytorze (alt-ijk) i kolorowanie
różnych typów plików, z czego już po testach tę ostatnią rzecz
wywaliłem. Teraz jeszcze format daty i czasu będzie konfigurowalny. Aż
się dziwię, że będzie 4.7.0 a nie 5.0.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>