problemy początkującego developera z CVS

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Pią, 6 Lis 2009, 18:53:44 CET

Witam,

Aż głupio napisać, ale nie wiem jak dodać nowego speca do CVS.
Wszelkie dokumentacje, wymienione na tej stronie
http://pl.docs.pld-linux.org/devel_cvs_wstep.html, chociażby "opis po
polsku - stworzony przez developerów PLD" już nie istnieją. Bez
problemu dodałem się do listy użytkowników a ugrzęzłem na prostej
czynności, dodania nowego speca.
Po zalogowaniu próbowałem tak (wszystko oczywiście z odpowiednich katalogów):
cvs add nazwa.spec
oraz tak:
cvs add nazwa/nazwa.spec
i siak:
cvs add packages/nazwa/nazwa.spec
a wynik był ciągle ten sam:

[dirdival w pld rpm]$ cvs add packages/geany-plugin-latex/geany-plugin-latex.spec
cvs add: in directory `.':
cvs [add aborted]: there is no version here; do `cvs checkout' first

Wykonałem wskazany 'cvs checkout' ale to nic nie dało. Z mana cvs
wyczytałem, że jest polecenie import. Wolałbym jednak nic nie popsuć,
wykonując je pierwszy raz zwłaszcza, że ma kilka parametrów. Czy
mógłby jakiś developer wyga napisać, jak dodać prosto nowego speca?

Pozdrawiam,
Krzysztof Goliński