problemy początkującego developera z CVS

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Sob, 7 Lis 2009, 23:42:14 CET

On Sat, 07 Nov 2009, Krzysztof Goliński wrote:

> Builder się nie pogubił

ale na 95% buduje pakiety ze speców w "głównym" packages. Zrób
eksperyment i zmodyfikuj speca w "nowym packages" i wywołaj
buildera. Zobaczysz, że pobierze speca z CVS do
~/rpm/packages/pakiet i z niego zbuduje, a Twoje zmiany w
~/rpm/packages/packages/pakiet w ogóle oleje.

> , ale masz rację:

Zawsze mam.

> [dirdival w pld ~]$ cd rpm/packages/
> [dirdival w pld packages]$ pwd
> /home/users/dirdival/rpm/packages
> [dirdival w pld packages]$ cd packages
> [dirdival w pld packages]$ ls
> CVS  geany-plugin-latex
>
> Mogę normalnie go wyrzucić, czy jakieś sztuczki znowu zastosować?

cd ~/rpm/packages/packages
mv * ..
cd ..
rmdir packages
cd ..
for I in */*/CVS/Root */CVS/Root; do echo :pserver:dirdival w cvs.pld-linux.org:/cvsroot > $I; done

> Kompletnie nie rozumiem, skąd się wziął ten dodatkowy katalog
> packages. Oświecisz mnie?

cd rpm/packages
rm -r *
cvs login
cd ~/rpm
cvs co packages

Bo wykonałeś tę komendę będąc w katalogu packages.
Ale po przeczytaniu jeszcze raz komend które wpisałeś, zobaczyłem,
że wcale jej nie wydałeś w katalogu packages. Nie miałem racji.

Zatem nie mam ZIELONEGO pojęcia skąd się u Ciebie wziął drugi
katalog packages, niemniej bardzo mnie cieszy, że miałem rację.
Zawsze mam.

> Tak to jest, jak wcześniej korzystało się z
> graficznych nakładek na cvs :/

To do CVSa są jakieś graficzne frontendy? LOL.

--
Pozdrawiam,
Paweł