ConsoleKit/pam - uprawnienia dvb

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 9 Lis 2009, 12:53:04 CET

Jan Rekorajski anonsuje::

> Ok, powiedz mi tylko po co ktoś kto nie ma dostępu do konsoli/monitora
> chaciałby grzebać przy DVB?

Skąd ja wiedziałem, że o to zapytasz?
mythbackend pracuje jako daemon/serwer multimediów.
Podpina się pod kartę tv/dvb jako mythtv (lub inny, jeżeli porządnie
rozgrzebać
domyślne ustawienia) i udostępnia jako strumień audycje z katy.
localhost lub eth/localhost.
Użytkownik, nawet lokalny, łączy się nie z urządzeniem bezpośrednio,
lecz z serwerem właśnie.
Po to. :P.
--
WK