cups suggests installation of: kde4-kde3support

Wto, 10 Lis 2009, 15:13:50 CET

On Tue, 10 Nov 2009, Pawel Golaszewski wrote:

>                       ^^^^^^^^^^

> 1,5 roku temu. Myslisz, ze pamietam o co dokladnie chodzilo??

To trzeba było to napisać w commit logu. To co tam wpisałeś wyraźnie
sugeruje że na pałe zrobiłeś `rpm -qf `which <filtry z mime.conv>``
i powpisywałeś głupoty do speca.

> Bez tych sugerowanych _nie_ _wszystko_ dzialalo, nie wszystkie formaty.
> Testa wydrukowales, jasne.

Nigdy nie miałem problemów z drukowaniem dowolnych formatów na cups
1.3.x. Nie mam KDE.

> Kwestia kultury.
> Szkoda, ze tego nie widzisz, zreszta nie pierwszy raz.

Tak, tak.

--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!