pulseaudio

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 11 Lis 2009, 01:14:46 CET

Patryk Zawadzki anonsuje::

> Strace i zrzut stosu z gdb są identyczne dla tego samego momentu.
> Problem w tym, że w Th pulseaudio nigdy nie doczekuje się semafora
> (czeka w nieskończoność).

A zajrzyj w to:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/takietam/pulse_strace.diff.gz

Jako głupek bez szkoły widzę róźnicę występowania ppoll i mmap/munmap i
jako głupek dalej nie ruszę.
A to ta sama wersja 0.9.19, w tym samym systemie uruchamiana (th), tylko
budowana w różnych.
W Ti zbudowana działa pod Th.
W Th zbudowania nie działa w Th.
--