pulseaudio

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Czw, 12 Lis 2009, 04:37:59 CET

On Tue, Nov 10, 2009 at 10:35:58AM +0100, Patryk Zawadzki wrote:

> To coś w otoczeniu, nie samo pulse. Nawet 0.9.15 po przebudowaniu
> przestaje działać.

Winnym wydaje się libpthread-stubs-0.2, który zaczął dostarczać sem_*.
Jest już libpthread-stubs-0.3, gdzie wycofali się z tej zmiany.

Tyle, że po tej zmianie libpthread-stubs przestaje być prawdziwą
biblioteką, więc nie wiem czy zostawić tylko pakiet
libpthread-stubs-devel czy też wrócić do tego jak to wyglądało w wersji
0.1 (pliki dla pkg-config w libpthread-stubs).

Potem trzeba by jeszcze przebudować wszystko co wciągneło sobie
zależność od libtool(/usr/lib/libpthread-stubs.la)

--
  Kacper