Nowy nut

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 13 Lis 2009, 14:58:25 CET

Witam!
Pokazała się nowa stabilna wersja: nut-2.4.1.tar.gz
Zanim zabrałem się do poprawiania speca, puściłem
kontrolnie budowanie nut'a z orginalnego speca, kończy się tak:
=======================
configure: error: "neon libraries not found, required for neon based
XML/HTTP driver"
=======================
Mimo że mam zainstalowane: neon-devel-0.29.0-1,
co ciekawe w config.log są następujące wpisy:
=======================
configure:6670: checking for libneon version via pkg-config (0.25.0 minimum required)
configure:6676: result:  found
configure:6704: checking for libneon cflags via pkg-config
configure:6709: result: not found
Nie bardzo wiem dlaczego tak jest, raz pisze że znalazł,
potem że nie znalazł. :(
O co tu chodzi???
Na nowych źródłach jest identycznie.
--