[Th-test] udev-147 i /dev/input - czy celowe?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 13 Lis 2009, 15:43:56 CET

On Fri, 13 Nov 2009 15:31:34 +0100
Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> wrote:

> Dnia piątek, 13 listopada 2009, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> [...]
>
> Dzięki. Przeczytałem i zrozumiałem napisy (znaczy się, widzę gdzie są zmiany
> i w razie czego umiałbym je odwrócić), ale nadal nie rozumiem powodu ich
> wprowadzenia. Być może winien jest kernel 2.6.30, którego używam, a w
> powyższym linku jest info, że dotyczy to serii 2.6.31 (że niby tworzy on
> urządzenia gdzieś indziej?).

sterowniki (nie wszystkie) w 2.6.31 dostarczają nazw urządzeń (dlatego
NAME z reguł wyleciało).
Twój kernel nie będzie poprawnie współpracował z tą wersją udev.

--
Fryderyk Dziarmagowski