alsa nie kuka z udev-147-1

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Sob, 14 Lis 2009, 09:14:22 CET

On Fri, Nov 13, 2009 at 11:56:41PM +0100, Patryk Zawadzki wrote:

> Powróć do nowszego kernela raczej, to będziesz miał na powrót
> urządzenia w /dev/snd

Teraz normą będzie ciche wymuszanie nowych kerneli w PLD?
A, że są urządzenia, które z nowym kernelem po prostu nie zadziałają, to
co? No i po co nam w takim razie 'kernel-ltm'? Czy może ktoś już
'kernel-ltm' też „poprawił”?

Zresztą, PLDowy udev już nie raz powodował tego typu problemy…

Pozdrowienia,
        Jacek