poldek gubi wymagania przy restarcie instalacji

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Nie, 22 Lis 2009, 14:13:11 CET

W dniu 21 listopada 2009 13:49 użytkownik Przemyslaw Iskra napisał:
> W bardzo czystym chrootcie, instalowanym z th i th-ready, próbuję
> zainstalować pulseaudio-devel (nie tylko to ma ten problem):

Poprawione (tak mi się przynajmniej wydaje) w release 34 poldka.
Sprawdzałem tylko z pulseaudio-devel, także jeżeli zaobserwowałeś to
również przy innych pakietach, to w miarę możliwości postaraj się
sprawdzić.

--
Marcin Banasiak