kde4-icons-crystalsvg

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 23 Lis 2009, 09:29:45 CET

Cześć,

Kwestie KDE są generalnie mi obce, ale w weekend przygotowywałem dla
córki pakiet z Rosegarden… Było z tym trochę problemów (spec jaki był
nie kompilował się z niczym, aktualna wersja też jest pod KDE3, ale
kde4-kde3support-devel wydaje się temu wystarczać), ale w końcu się udało.

Po uruchomieniu jednak marudziło, że nie może znaleźć ikonek
'crystalsvg', a w paskach narzędzi był jakiś syf. Okazało się, że
nigdzie w PLD tego crystalsvg nie mamy. W kde4-kde3support są jakieś
symlinki w katalogach crystalsvg, ale nie ma plików do których prowadzą.

Jedyne ślady z kde4-icons-crystalsvg znalazłem w kde4-kdeartwork.spec:
"%files -n kde4-icons-crystalsvg" zakomentowane.

Da się przywrócić temat 'crystalsvg' do PLD (Th)? Da się zrobić coś,
żeby aplikacje kde3 działały poprawnie bez tego i to w środowisku innym
niż KDE (w moim przypadku XFCE)?

A tak bajdełejem: trzeba by zmienić packages/rosegarden4 na
packages/rosegarden… zresztą, mail do cvsadmina już poszedł.

Pozdrowienia,
        Jacek