kde4-icons-crystalsvg

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 23 Lis 2009, 12:05:31 CET

W dniu 23 listopada 2009 09:45 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Nie żebym używał KDE, ale ZTCP crystalsvg powinien symlinkować do
> plików z Oxygen.

Se ręki nie dam uciąć ale to chyba nie jest poprawnie rozwiązanie, bo
nazwy ikonek są ciut inne.
A crystalsvg kiedyś było dostarczane z kde4 teraz już nie.
Prawdopodobnie wystarczyłoby wyciągnąć je z tarballa i spaczkować albo
zrobić to od razu w kde4-kde3support.spec.
Jeśli temat interesuje więcej osób to mogę sobie obejrzeć sytuację i
zobaczyć co da się zrobić.

Temat kde4-kde3support tak dawno temu robiłem, że nie pamiętam
dokładnie dlaczego tylko te symlinki są.