kde4-icons-crystalsvg

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 24 Lis 2009, 00:56:34 CET

W dniu 23 listopada 2009 22:53 użytkownik Przemyslaw Iskra
<sparky w pld-linux.org> napisał:

> builderom może zależyć

Zależeć.

Ikonki są śliczne, to już trzeba im naprawdę oddać, dużo ładniejsze wg
mnie niż te oxygenowe. Jeśli chciałby je osobno paczkować to widzę
tylko następującą możliwość:

Ponieważ nazwy ikonek są różne w kde3 i kde4 to należałoby zrobić 2
paczki - 1 tak jak jest (kde3 i tak potrzebuje tych ikon, więc w sumie
sensu rozdzielania nie widzę), oraz zmodyfikowany tarball takim
dziwnym skryptem pythonowym, który pozmienia nazwy z kde3'owych na
kde4'owe :)