kde4-kde3support - meinproc

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Czw, 26 Lis 2009, 21:46:32 CET

Witam.
Przy próbie budowy dokumentacji w rosegarden budowa wywala się na:
index.docbook:7: warning: failed to load external entity "dtd/kdex.dtd"
(a później jeszcze wiele linijek błędów).
Oczywiście to przy kde4-kde3support, w przypadku kdelibs-3* było wszystko w
porządku.
Jak udało mi się ustalić problem jest tylko w przypadku binarki
/usr/bin/meinproc z pakietu kde4-kde3support, gdyż po zlinkowaniu
/usr/bin/meinproc4 jako /usr/bin/meinproc dokumentacja poszła bez błędów.

Mam w związku z tym pytanie, czy nie byłoby problemem wyrzucić
/usr/bin/meinproc i zrobić linka na /usr/bin/meinproc4, lub może jakoś inaczej
to naprawić?

--
Pozdrawiam
Krzysztof Mościcki