Podejrzenia co do xulrunnera (albo insze świństwo?)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 29 Lis 2009, 14:17:38 CET

To jeszcze raz ja

Próbuję uruchomić jakikolwiek czytnik DAISY. DBR-a właśnie wywaliłem
do śmieci, AnyDAISY też (nie tylko ja mam problem), pozostał Emerson.
No i Emerson zdycha z informacją że coś mu się nie podoba w libxul.so
(nie bardzo wiem co bo się na Javie ni cholery nie znam).

Przy okazji stwierdziłem że yelp mi też nie działa (segfault) ale to
akurat najmniej ważne, rzadko używam i zawsze mogę ayera podpiąć.

Upgradnąłem chyba wszystko co się dało oprócz Gnome (tego mam jeszcze
2.26).

Pytanko:

Czy komuś się uda to uruchomić:

http://code.google.com/p/emerson-reader/

Jeśli tak to będę szukać dalej... tylko nie wiem co tu jeszcze można
upgradnąć?

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!