[kernel] modulowe ciekawostki...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 2 Paź 2009, 20:48:42 CEST

On Thursday 01 October 2009 22:33:29 Paweł Sikora wrote:
> w celu poszukiwan bisectem commita dodajacego oopsa do 2.6.31 wzialem
> pld-owy konfig, przestawilem tylko zwalona kompresje lzma na gzip,
> zbudowalem czysta vanille, zmontowalem initrd tak jak w pld
> i sie nie bootuje. blizej nieznany problem z /dev/md0 jak na obrazku.
>
> http://imgbin.org/index.php?page=image&id=807
>
> ktos ma jakies pomysly o co moze banglac?
>
> ps).
> aktualnie pracuje nad odpaleniem klawiatury usb w initrd,
> to moze cos wiecej sie dowiem...

ok, udalo mi sie klawiature odpalic, ale nic ciekawego sie
z powloki busybox/initrd nie dowiedzialem. w /proc/mdstats
widnieje osobowosc raid1 bez zadnych dyskow, /dev/md0 ma
prawa brw------ 9 0, major zgodny z /proc/devices.
urzadzenia /dev/sd* sa, modula ahci dziala.
mdassemble dalej emituje blad :/