Nowe pakiety Xorg oraz Amarok

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 7 Paź 2009, 01:47:10 CEST

On Wed, Oct 07, 2009 at 12:17:55AM +0200, Bart. wrote:
> [...]
OK, problem rozwiązany. Okazało się, że powyższe jest nieprawdziwe. KDE4
mi się na Windzie nie zaktualizowało, gdyż kdevplatform przyblokował. Po
aktualizacji do 4.3.2 Amarok ładnie wszystko wyświetla i gra strumienie
Last.fm bez zająknięcia.
Niestety, nowe KDE pociągnęło za sobą te paczki, które cofnąłem do
poprzedniej wersji, więc teraz stoję przed wyborem - albo działający
nowy Amarok i poprawione KDE4, albo działające kursory klawiatury. Nie
mam nawet pojęcia jak to debugować. Załadowałem moduł kernela evdev (mam
go na blackliście) i zaczęły działać kursory na boki oraz w górę,
jednakże bez powtarzania. Kursor w dół nadal działa jak ENTER. Wszystko
jednak koszmarnie wolno odpowiada. W logach cisza jak makiem zasiał.
xkeyboard-config jest w najnowszej, jedynej dostępnej wersji na FTP
(th{-ready,-test}), xkeycaps się nie uruchamia, więc nie wiem jakie kody
są wysyłane przez klawisze. Na konsoli tekstowej działają bez zarzutu, w
Xorg jest kaszana. Na czystym koncie tak samo, więc to nie jest wina
starych configów.

Pozdrawiam
Beorn

--