partimage.spec podbicie

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Wto, 13 Paź 2009, 18:08:09 CEST

> podbite

Dziękuję.

> Tak przy okazji - jakieś półtora roku temu wrzuciłem patcha:
> Nie wiesz przypadkiem czy to w końcu w PI wylądowało (ew. czy jest
> jakiś odpowiednik)

W tej wersji nie naniesiono Twoich poprawek.

> czy może warto tego patcha zapodać, bo mi był
> dziwnie potrzebny...

Nie czuję się kompetentny by odpowiedzieć na to pytanie. Podbicie
popełniłem w czynie społecznym, było zgłoszenie na forum, nie
korzystam z PI. Zmieniłem wersję, dodałem md5, sprawdziłem które łaty
mają sens i puściłem kompilację. Przeszło bez błędów kompilacji,
wszystko spakietowane.