crossmingw32-wxWidgets - czemu nie ma UNICODE?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 18 Paź 2009, 18:02:15 CEST

Witam.

Pytanko jak w temacie - czy są jakieś techniczne problemy ze zbudowaniem
crossmingw32-wxWidgets w nieco nowszej i działającej w UNICODE wersji?
Trochę mi się nie chce eksperymentowac i kompilować wx-ów tylko po to,
aby po godzinie zobaczyć jakiegoś errora więc wolę zapytać :)

Bo w wersji ANSI mam problem z kontrolką wxTextCtrl która się głupio
uparła że w środku ma ISO-1 i uparcie zamienia mi polskie literki na
znaki zapytania :(

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!