Th i Gnome 2.28

Jarosław Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Sob, 24 Paź 2009, 15:20:07 CEST

Witam

Zrobiłem wczoraj upgrade środowiska Gnome do wersji 2.28 (wcześniej
miałem 2.26) i niestety, nie wszystko działa jak należy :-(  Zauważone
przez mnie problemy to:

1. Nie działa mi dźwięk przez PulseAudio.

2. Jak się wylogowuję, to jakaś aplikacja się wywala i uruchamia się
bug-buddy. Niestety nie mogę nic z niego wyczytać, bo sesja jest
zamykana i ponownie system wraca do gdm'a

3. Jak kliknę PPM na pulpicie i wybiorę "Zmien tlo pulpitu" to po
kilkunastosekundowym opóźnieniu pojawia mi się okienko z następującym
komunikatem: "Nie można uruchomić menedżera ustawień -
"gnome-settings-daemon".
Bez działającego menedżera ustawień GNOME pewne ustawienia mogą nie
wejść w życie. Może to wskazywać na problem z D-Bus lub z działającym
innym menedżerem ustawień (np. KDE), kolidującym z menedżerem GNOME.", a
następnie pojawia mi się właściwe okno, w którym mogę zmienić tapetę.

Podejrzewam, że występuje u mnie jakiś problem z dbus, hal ale nie znam
wcale tych rozwiązań, i mam problem ze zdiagnozowaniem problemu. Czy
jeszcze ktoś zaobserwował u siebie takie problemy i może podpowiedzieć,
jak je zdiagnozować, albo zna może na nie rozwiązanie?

Pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33