aktualizacja gcc powoduje błędy buildera

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Nie, 25 Paź 2009, 02:00:05 CET

Witam,

Przeprowadziłem aktualizację poniżej wymienionych pakietów:

libstdc++-devel-4.4.2-2.i686.rpm
gcc-c++-4.4.2-2.i686.rpm
gcc-4.4.2-2.i686.rpm
libstdc++-4.4.2-2.i686.rpm
libgcc-4.4.2-2.i686.rpm

Przy próbie budowania ze speca, sprawdziłem kilka, zaczął wyskakiwać
poniższy komunikat:

checking for C compiler default output file name...
configure: error: in `/home/users/dirdival/rpm/BUILD/netactview-0.4.1':
configure: error: C compiler cannot create executables
See `config.log' for more details.

Czyli skrypty z configure nie były w stanie wykryć kompilatora.
Sprawdzałem ręcznie w konsoli  gcc oraz g++. Oba istnieją i są w
stanie podać swoje wersje. Są także sprawne, odpalałem budowanie z
make na próbę.

Wróciłem do wcześniejszych wersji:

gcc-4.4.1-3.i686.rpm
gcc-c++-4.4.1-3.i686.rpm
libgcc-4.4.1-3.i686.rpm
libstdc++-4.4.1-3.i686.rpm
libstdc++-devel-4.4.1-3.i686.rpm

W nich opisane wyżej problemy nie występują.

Pozdrawiam,
Krzysztof Goliński