geany: nie znaleziono wymaganego ...

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Nie, 25 Paź 2009, 18:04:32 CET

> IMVHO takie zmiany najprosciej robic w %install.
> Chyba, ze oprocz tlumaczen sa jeszcze jakies desktopy lub tp.

Wzorowałem się na specu gimp-plugin-lqr, ale z ciekawości spróbowałem
zastosować Twoją radę:

%install
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT
rm -f po/lb.po
mv -f po/{pt_PT,pt}.po

%{__make} install \
         DESTDIR=$RPM_BUILD_ROOT

Efekt jest taki:

make[2]: *** No rule to make target `pt.gmo', needed by `all-yes'.  Stop.
make[2]: *** Waiting for unfinished jobs....
make[2]: Leaving directory `/home/users/dirdival/rpm/BUILD/geany-0.18/po'
make[1]: *** [all-recursive] Error 1

Rozumiem potrzebę trzymania wszystkich zmian w jednym miejscu, łatwiej
nad nimi zapanować. %install jakoś nie chce przejść chyba, że coś
namieszałem, albo czegoś nie wiem. Prawdopodobnie skrypty z %build
zebrały wcześniej odpowiednie informacje.

Pozdrawiam,
Krzysztof Goliński