nowy gdm i xserver

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 25 Paź 2009, 19:30:54 CET

On Sun, Oct 25, 2009 at 19:57:00 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> xserver 1.7.1, kernel w tej chwili 2.6.32git, driver intela git master (często
> testuje sobie gitowe wersje... stąd na takich jadę)

Ja tam wolę iść na piwo, no ale de gustibus non disputandum est.

Przy okazji, bo widziałem że się dopisywałeś: do bugów mc wspomnianych w
changelogu przez bagginsa dolicz jeszcze ze 20 innych, które im
zgłosiłem w pierwszych dniach od wydania (a jeszcze parę mam w
zanadrzu). Ta seria nie będzie się nadawała do użytku przez najbliższe
miesiące, więc sugeruję przeniesienie mc-4.6.2-4 z test do main, bo to
4.7 nie wiem jakim cudem opuściło test (przecież nikt, kto go choćby
uruchomił, nie mógłby używać).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>