nowy gdm i xserver

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 25 Paź 2009, 23:19:49 CET

Dnia niedziela 25 październik 2009 o 21:22:14 Bartosz Świątek napisał(a):
> A ja tak z ciekawości odpaliłem taką konfigurację:
> - linux 2.6.32-rc5 (kernel-desktop w DEVEL)
> - Mesa 7.6
> - intel 2.9.0
> - libdrm 2.4.15
> - X 1.6.3
>
> Miga dalej jak szalone jak się włączy composite w kde4. Także mam
> poważne wątpliwości by to kiedykolwiek zadziałało. Karta to intel
> i945gm.

945GM, ThinkPad X60

Mesa-dri-driver-intel-i915-7.6-1.i686
libdrm-2.4.15-2.i686
xorg-driver-video-intel-2.9.0-2.i686
xorg-xserver-server-1.7.0.902-1.i686

Kernel 2.6.30.4, konfig: http://pastebin.com/f4b7d38aa

xorg.conf brak, od dawna

Włączyłem właśnie efekty w KDE4, działają prześlicznie. Negatywnego wpływu na
wydajność nie widać. O dziwo, na zużycie energii właściwie też nie.

W skrócie: DZIAŁA.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl