nowy gdm i xserver

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 26 Paź 2009, 00:18:02 CET

Dnia niedziela 25 październik 2009 o 23:33:48 Bartosz Świątek napisał(a):
> Przeczytaj caly watek, to ze na tym kernelu dziala, to wiemy
> doskonale. Natomiast NIE DZIALA na >= 2.6.30.5.

A czy w nowszych jest coś wartego uwagi na laptopie/wymuszającego update
niekompatybilnością? Ja zauważyłem tylko, że w .31 i kolejnych musieli coś
popsuć, bo wzrósł pobór prądu, na dodatek bez jakiejkolwiek zauważalnej i
łatwej do zdiagnozowania przyczyny. W jakimś wątku niedawno o tym było, tu
albo na users (ten sam konfig, to samo userspace, ta sama maszyna, parę watów
więcej). IMHO dodatkowy powód, żeby zostać na .30 na laptopie zamiast gonić za
numerkami.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl