packages: xorg-driver-video-intel/xorg-driver-video-intel.spec - Requires k...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 26 Paź 2009, 16:52:56 CET

On Mon, 26 Oct 2009, Bartosz Świątek wrote:

> Biorąc pod uwagę moje dzisiejsze (wczorajsze?) testy, śmiem twierdzić,
> że powyższe nie jest prawdą. Działa u mnie z i bez KMS (i915 modeset=1).

Możesz mieć rację, ale trochę osób, także tutaj, potwierdzało, że KMS jest
potrzebne, żeby ten sterownik raczył chodzić.

Inna sprawa, że z ich git-a sterownik jawnie w logach X odmawia startu bez
KMS.