pulseaudio

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 26 Paź 2009, 22:43:50 CET

On Monday 26 October 2009 22:20:15 Patryk Zawadzki wrote:

> Diagnoza: chuj wie, o co chodzi.

ja mam lepszy zonk, bo w zasadzie vanilliowe gcc-4.4.3 z svna
z roznymi wersjami binutils robi cos dziwnego z biblioteka boost thread
i mam losowe wyloty w aplikacji, ktorrj binaria w debugu maja ponad 2GB :/

na razie valgrindem (--leak-check=no) dotarlem do tego, ze rozne funkcje
_dl_* z glibc zwiazane z tls-em robia 'invalid write' - na gcc-4.3 jest ok.
albo wiec w moim toolchainie jest to jakis kwas przy przejsciu z glibca
2.8 na 2.10, albo z gcc-4.3 na 4.4.