geany-plugin-gdb.spec

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Czw, 29 Paź 2009, 21:31:58 CET

On Thu, Oct 29, 2009 at 09:03:08PM +0100, Krzysztof Goliński wrote:

> Wymagania są dość dobrze wyszczególnione na stronie projektu i w śród
> nich znajduje się glib:
> "You will also need its dependency libraries and header files, such as
> Pango, Glib and ATK."
>
> Wypada wierzyć twórcom.

1. obstaję przy swoim.
2. Na stronie mogą różne rzeczy wpisać, warto sprawdzać czego wymaga
naprawdę.
3. Jest w PLD taka zasada, że jeśli w baz.spec jest 'BR: foo', a foo ma
'R: bar', to nie należy wpisywać do baz.spec 'BR: bar' bez potrzeby
(cokolwiek miałoby to oznaczać). W tym wypadku możliwe, że BR: atk-devel,
glib-devel, pango-devel są zbędne.

> Jest to wersja 0.0.2, dużo zaawansowanych opcji nie posiada, ale coś znalazłem:

chodziło mi o kosmetykę, tzn. usunięcie zbędnych wtyłciachów.

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,