2.6.30.5 imegaraid

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 1 Wrz 2009, 22:39:09 CEST

On Tuesday 01 of September 2009, stacho wrote:
> Witam!
> Ta zmiana:
> ===============
> 1.698 Tue Aug 25 19:45:40 2009 by arekm
> CVS Tags: auto-th-kernel-2_6_30_5-0_4, HEAD
> Diffs to 1.697
> disable scan async for now
> (http://marc.info/?l=linux-scsi&m=125122853823980&w=2)
> nic nie dała, mój megraid panikuje przy montowaniu root'a, brak dysków. :(
> Dołożenie drugiego kontrolera do initrd (mam na nim streamer, jakiś
> sym53xx)
> [...]

Trochę nacudowali i teraz jest tak, że to userspace powinno czekać na uevent o
pojawieniu się rootfsowego urządzenia.

Nasze geninitrd tego nie umie i ogólnie jeszcze nie wiem jak to ładnie zrobić.

Workaround  do /etc/sysconfig/geninitrd robiący 10s sleepa
MODULE_scsi_wait_scan_USLEEP="10000000"

Z kolei sam zwis to jakaś inna sprawa.