kernel 2.6.27.xx na FTP

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 3 Wrz 2009, 10:43:30 CEST

Witam,

> Nie działa.
> Kernel się wywala.

Słyszałem o Twoim przypadku. Gdzieś Twojego oops'a można podejżeć ?
Inne kernele (2.6.28.10-3) rozumiem działają u Ciebie ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl