kernel 2.6.27.xx na FTP

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 3 Wrz 2009, 14:03:21 CEST

Witam,

> Na przykład tu:
> http://marc.info/?t=125120919500005&r=1&w=2

Hmm.. mutex'owe problemy, podobnie ja u mnie.

> Nie. Ostatni działający u mnie to 2.6.27.15, zrobiłem sobie z łatką na
> ostatnią dziurę.

Jeśli masz arch x86_64, z vserwerem i grsec to podeślij/wystaw proszę,
sprawdzę na testowym sprzęcie.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl