[Th] Nowy geninitrd

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 4 Wrz 2009, 13:11:34 CEST

On Fri, 4 Sep 2009, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Właśnie. Masz lzma czy xz? xz potrafi skalować w dół z automatu.

Też pomogło, tyle że miałem lzma i nic nie wymusiło zmiany na xz.

geninitrd: Creating initramfs image /root/tmp/initrd.img-tzavEC
geninitrd: image size: 2048 KiB (/root/tmp/initrd.CHZnFe)
geninitrd: finding compressor: lzma bzip2 gzip (via yes)
geninitrd: Compressing init with lzma
lzma: Adjusted LZMA1 dictionary size from 64 MiB to 62 MiB to not exceed
the memory usage limit of 661 MiB

--
pzdr
Stacho Pal