wicd brakuje req notification-daemon

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 8 Wrz 2009, 11:00:39 CEST

On Tue, 08 Sep 2009, Michal Kochanowicz wrote:

> [...]
A jednak jesteś LEŃ!

> Niby tak, jednak:
>
> poldek:/all-avail> what-provides dbus(org.freedesktop.Notifications)
> 3 package(s) found:
> awesome-plugin-naughty-3.3.3-1.i686
> kde4-kdebase-runtime-4.3.1-1.i686
> notification-daemon-0.4.0-3.i686
>
> poldek:/all-avail> install kde4-kdebase-runtime-
> kde4-kdebase-runtime-4.3.1-1.i686: equal version installed, skipped
> Nothing to do
> poldek:/all-avail>
>
> Czyli niby zainstalowany kde4-kdebase-runtime-4.3.1-1.i686 dostarcza tą
> usługę, a jednak wicd nie chciał działać, dopuki nie zainstalowałem
> [...]

Nie wystarczy mieć zainstalowany odpowiedni program, trzeba go
jeszcze uruchomić.

W KDE to się pewnie nazywa knotify czy jakoś tak. Widocznie Twoje
środowisko dekstopowe nie potrafiło uruchomić knotify i oczekiwało
gnomiastego demona. Anyway, nie ma zadnej przyczyny, żeby nie używać
gnomiastego demona w kde lub odwrotnie.

Jako ciekawostka: Kiedyś nawet miałem uruchomione w jednej sesji
managjera okien trzy różne notif demony (gnomowy, awesomowy i
sinod), każdy podłączony do osobnej instancji dbusa. I dostawałem
różne powiadomienia, zależnie z którego dbusa korzystał który
program ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł