Nowy roundcubemail

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 8 Wrz 2009, 16:11:51 CEST

On Tue, 08 Sep 2009, Stacho Pal wrote:

> Witam!
> Pokazała się nowa wersja roundcuba, chciałem poprawić spec,
> tyle że autor nazwał źródła tak: roundcubemail-0.3-stable.tar.gz
> No i ni umiem sobie poradzić z tym "stable". :(
> Kombinowałem coś z %define, ale install i tak szukał katalogu:
> roundcubemail-0.3
> Jakiś "stary" deweloper roundcube podniesie wersję do 0.3,
> a ja się czegoś nauczę?? :)

robisz tak:

1. w Source0: wpisujesz odpowiednią nazwę pliku/odpowiedni URL
2. Sprawdzasz do czego się rozpakowuje paczka.
   a) Jeżeli się rozpakowuje do %{name}-%{version}, to w %prep
      wpisujesz po prostu:
      %setup
   b) Jeżeli się rozpakowuje do innego podkatalogu, to w %prep
      dajesz:
      %setup -nnazwa-tego-podkatalogu
   c) Jeżeli wypakowuje pliki bezpośrednio (tzn bez podkatalogu), to
      dajesz:
      %setup -c

--
Pozdrawiam,