Nowy roundcubemail [OT]

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 8 Wrz 2009, 21:24:08 CEST

Stacho Pal pisze:
> Witam!
> Pokazała się nowa wersja roundcuba, chciałem poprawić spec,
> tyle że autor nazwał źródła tak: roundcubemail-0.3-stable.tar.gz
> No i ni umiem sobie poradzić z tym "stable". :(
> Kombinowałem coś z %define, ale install i tak szukał katalogu:
> roundcubemail-0.3
> Jakiś "stary" deweloper roundcube podniesie wersję do 0.3,
> a ja się czegoś nauczę?? :)

BTW - nowy Roundcubemail udostępnia fajny system pluginów. Napisałem dwa
integrujące go z postfixadminem (vacation, konfiguracja aliasów) - jeśli
jest zainteresowanie, mogę udostępnić (vacation umieściłem tu:
http://www.prolin.pl/pl/linux/3-roundcube-i-postfixadmin,  aliasy
wymagają jeszcze kosmetyki)

albo spróbować dorobić do SPECa jakieś --with, żeby się z tym budowało.

--
Paweł Muszyński