Nowy roundcubemail

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 10 Wrz 2009, 19:58:30 CEST

Pawel Golaszewski pisze:

> To jest prostsze niż grzebanie w głównej paczce przecież...

Hmm, tam jest plugin który ma 40 linijek kodu w php i wyświetla
emotikony w tekstowy listach i jest plugin do zmiany hasła na x
sposobów (ldap, baza, sasl, itd.). Za mało wiem żeby w tym grzebać
i decydować, czy taki plugin wymaga, czy nie wymaga, np. ldap?
Ja to co najwyżej mogę spakować jako roundcubemail-plugins*rpm

Właśnie: nikomu się nie chciało. ;)
--
pzdr
Stacho