Świeża instalacja i problem z udev

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pon, 14 Wrz 2009, 12:10:25 CEST

Bartosz Świątek pisze:

> Takie głupie pytanie... ale czy
>
> alias eth0 tg3
>
> jest w /etc/modprobe.conf?
> Tak się składa, że mam też kartę na tym module i wszystko działa bez problemów.

Nie ma - ale z tego, co czytałem, to przy udev nie musi być.

Zresztą efekt dalszych testów jest taki, że do podniesienia karty
wystarczy samo service network restart - więc winowajcą jest klient
DHCP, a nie udev - bo moduł się ładuje prawidłowo.
Niestety nie mam tego kompa pod ręką, konfiguruję go zdalnie, a teraz na
miejscu nikogo nie ma, kto by mi mógł w razie czego pomóc, więc go nie
restartuję. Zwiększyłem timeout dhcpcd - może pomoże.

A tak BTW - czym różni się dhcp-client od dhcpcd?

--
Paweł Muszyński