Blad w obliczeniach zmiennoprzecinkowych

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Wto, 15 Wrz 2009, 11:25:08 CEST

Dnia 2009-09-14, pon o godzinie 18:55 +0200, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Segfaultuje php.cli więc cron tu do rzeczy wiele nie ma.

Mam identyczny komunikat na vixie, więc to nie jest problem daemona
cron'a. Sypie ewidentnie php.cli, niestety nie umiem powtórzyć z lini
komend (próbowałem już ponad 1000 razy).

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com