[Th test] 2.6.31-0.1

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Wto, 15 Wrz 2009, 21:06:14 CEST

On Tuesday 15 September 2009 20:04:12 Patryk Zawadzki wrote:

> I nie jest to kwestia konfliktu na linii lzma/xz? Podejrzewam, że nie,
> ale trzeba wszystko wykluczyć.

patrzac w zrodla arch/x86/boot/compressed/misc.c wyglada mi to
na -enospc na stercie jadra.

jak z drugiej strony popatrzec w include/asm/boot.h,
to jest tam definicja rozmiaru sterty:

#ifdef CONFIG_KERNEL_BZIP2
#define BOOT_HEAP_SIZE             0x400000
#else /* !CONFIG_KERNEL_BZIP2 */

#ifdef CONFIG_X86_64
#define BOOT_HEAP_SIZE  0x7000
#else
#define BOOT_HEAP_SIZE  0x4000
#endif

#endif /* !CONFIG_KERNEL_BZIP2 */

pytanie dla was: jaka sterta jest zdefiniowana w przypadku latki lzma/xz?