[Th test] 2.6.31-0.1

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 16 Wrz 2009, 10:49:01 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> [...]

Taa, i potem się człowiek ciężko zastanawia co załadowało na serwerze
terminali ipx, appletalki i inne psu na budę moduły. A tak - nie ma
probelmu z dziurami jak ostatnio - nie używasz - nie wykorzysta nikt.
Czy to tun, czy rzadsze protokoły w których były luki ostatnio, "same"
się nie załadują.

> Ciekawe czy dało by się to zrobić tak jak z niektórymi innymi grsecowymi
> features... mianowicie po gid grupy, która mogła by ładować "co chce".

Myślę, że bez problemu. Plus w(y)łącznik przez sysctl.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%