[th/x86_64] Niegrzeczny moduł ext3

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Wto, 22 Wrz 2009, 15:37:18 CEST

Dnia 2009-09-18, pią o godzinie 07:46 +0200, Robert Grauzenis pisze:

> Miałem identycznie, u mnie dodatkowo posypał się cały system plików.

To ja dorzucę, że Ubuntu i Debian też na to cierpią. Z tym że w ubuntu
to jest bardzo nagminne i męczące (fsck czasami po 3x z rzędu nie
pomaga, dopiero PLDRescueCD :)), natomiast w Debianie zdarza mi się raz
na parę dni i fsck pomaga (porzuciłem Ubuntu karmic na rzecz Debiana
unstable z tego powodu na moim lapku).

Dodam jeszcze, że mam ext4 więc albo ext3 i ext4 cierpią na to
równocześnie, oraz że ubuntowcy na launchpadzie wspominali coś o
util-linux
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/util-linux/+bug/421371

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com