Dovecot w PLD - z managesieve?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 28 Wrz 2009, 11:35:42 CEST

On Mon, 28 Sep 2009, Pawel Dlugosz wrote:

> [...]

Ja problemów raczej nie stwierdziłem, podobnie jak niemało osób z listy
dovecota które z niej korzystają ;)

> To jest kwestia zaglądnięcia w roadmapę dovecot'a i ustalenie na kiedy
> (mniej więcej) planowane jest wydanie wersji 2.0. Jeśli to faktycznie
> będzie "już za chwileczkę, już za momencik" to babranie się w patche nie

Raczej nie tak szybko, bo z tego co kojarzę to ostatnio dopiero były
dyskusje o tym jak wersja 2.0 powinna być konfigurowana :)

> ma najmniejszego sensu. Jeśli jednak nie, to IMHO gra warta świeczki.
> Managesieve to fajna zabawka.

O ile na swoje potrzeby jestem skłonny ciągnąć dovecota, o tyle nie mam
możliwości odpalenia środowiska testowego dla TH-test - używam tylko
stable... Inna sprawa, że nie bardzo widzę sens oddzielania np. źródeł
dovecot i dovecot-sieve, spokojnie by mogły być produkowane z jednego
src.rpm. Jeśli chodzi o patch managesieve, to patrząc na listę dovecota
praktycznie zawsze tuż po mailu o nowym dovecocie był mail od developera
managesieve z uaktualnionym patchem - zresztą nawet patch o jeden krok w
tył bez problemu się nakłada (z kilkoma fuzzami, podobnie jak
dovecot-config.patch z naszego dovecota).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944